Commemoration of Saints

Hi everyone,
Does anyone have the Complete Words of the Liturgical Commemoration of Saints?
(The original version that goes on after St Shenoute...)
God Bless

Comments

• I believe we do that in Arabic at the Monastery. I'll ask the other Deacon who speaks and reads Arabic. They don't have any translations in English or Coptic, so I'll check with him.
  • It's just a lot more desert fathers' names.
  • At my church they say 

Ⲛⲉⲙ Ⲁⲃⲃⲁ ⲁⲃⲣⲁⲁⲙ ⲡⲉⲓⲡⲓⲥⲕⲟⲡⲟⲥ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲟⲧ ⲁⲃⲃⲁ ⲙⲓⲭⲁⲏⲗ ⲛⲧⲉ ⲃⲉϩⲉⲓⲣⲁ ⲡⲉϥⲙⲁⲑⲏⲧⲏⲥ. Ⲛⲉⲙ ⲛⲉⲛⲓⲟⲧ ⲁⲃⲃⲁ ⲕⲁⲣⲁⲥ ⲛⲉⲙ ⲁⲃⲃⲁ ϩⲁⲣⲙⲓⲛⲁ ⲛⲓⲁⲛⲭⲟⲣⲓⲧⲏⲥ. Ⲛⲉⲙ ⲡⲁⲡⲁ ⲁⲃⲃⲁ ⲕⲩⲣⲓⲗⲗⲟⲥ ⲡⲓⲙⲁϩⲥⲟⲟⲩ ⲛⲉⲙ ϩⲁⲃⲓⲃ ⲅⲉⲣⲅⲉⲥ ⲡⲓⲁⲣⲭⲇⲓⲁⲕⲟⲛ

I'm not sure thats the order they do it in but thats what they say.
  • I am not going to contribute to this thread but I have just one question, are you satisfied with those answers @Jojo_Hanna?
    Ⲟⲩϫⲁⲓ ϧⲉⲛ Ⲡϭⲥ
  • You know me too well @ophadece :))
    God reward all efforts made, but no I’m not.
  • Here is the audio from Mlm. Ibrahim

https://drive.google.com/file/d/1Yjqt1SfLyG7NoyoGBVXbeERmdQSF0C48/view?usp=sharing

I have transcribed the text but there were a couple of words that I wasn't sure of so wrote them in red. Maybe someone here more knowledgable can proof the text.

ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲥⲁⲙⲟⲩⲗ ⲡⲓⲟ̀ⲙⲟⲗⲟⲅⲓⲧⲏⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ Ⲓⲟⲩⲥⲧⲟⲥ ⲛⲉⲙ Ⲁⲡⲟⲗⲗⲟ ⲛⲉϥⲙⲁⲑⲏⲧⲏⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲁⲡⲟⲗⲗⲟ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲁⲡⲓⲡ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲡⲓϫⲓⲙⲓ ⲡⲓⲇⲓⲕⲉⲱⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ϩⲣⲟⲛ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ Ⲁⲡⲁϩⲱⲣ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ Ⲁⲡⲁⲫⲓⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ Ⲉⲡⲓⲫⲁⲛⲓⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲁⲙⲙⲱⲛⲓⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲁⲣⲭⲓⲗⲗⲓⲧⲏⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲁⲣⲥⲉⲛⲓⲟⲥ ⲡⲓⲥⲟⲫⲟⲥ ⲡ̀ⲥⲁϧ ⲛ̀ⲛⲓⲟⲩⲱⲟⲩ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲥⲁⲣⲁⲡⲁⲙⲱⲛ ⲡⲓⲉ̀ⲡⲓⲥⲕⲟⲡⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ Ⲡⲥⲁⲧⲉ ⲛⲉⲙ Ⲅⲁⲗⲗⲓⲛⲓⲕⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲡⲓⲥⲉⲛⲧⲓⲟⲥ ⲡⲓⲡⲛⲉⲩⲙⲁⲧⲟⲫⲟⲣⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲁⲙⲙⲱⲛⲓⲟⲥ ⲛⲉⲙ ⲛⲉϥϣⲏⲣⲓ ⲙ̀ⲙⲁⲣⲧⲩⲣⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ϩⲁⲣⲙⲓⲛⲁ ⲡⲓⲁⲥⲕⲏⲧⲏⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲙⲓⲥⲁⲏⲗ ⲡⲓⲁ̀ⲛⲁⲭⲱⲣⲓⲧⲏⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲉⲩⲕⲓⲛ ⲛⲉⲙ ⲛⲟⲩϣⲏⲣⲓ ⲛ̀ⲥⲧⲁⲩⲣⲟⲫⲟⲣⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲥⲩⲙⲉⲱⲛ ⲡⲓⲥⲧⲩⲗⲗⲓⲧⲏⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲙⲁⲣⲕⲟⲥ ⲡⲓⲣⲱⲙⲓ ⲛ̀ⲧⲉⲗⲓⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲁⲃⲣⲁⲁⲙ ⲛⲉⲙ Ⲅⲉⲱⲣⲅⲏ ⲛⲓⲇⲓⲕⲉⲱⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ϩⲁⲇⲓⲇ ⲡⲓⲡⲣⲉⲥⲃⲩⲧⲉⲣⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲓⲱⲁⲛⲛⲏⲥ ⲡⲉϥⲙⲁⲑⲏⲧⲏⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲡⲁⲣⲥⲱⲙⲁ ⲛⲉⲙ Ⲉⲫⲣⲉⲙ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲙⲁⲣⲟⲩⲧⲁⲛⲓⲥⲩⲣⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲙⲁⲣⲕⲟⲥ ⲉⲧϧⲉⲛ ⲡ̀ⲧⲱⲟⲩ ⲛ̀Ⲁⲛⲧⲱⲛⲓⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲙ̀ⲡⲁⲧⲣⲓⲁⲣⲭⲏⲥ ⲁⲃⲃⲁ Ⲙⲁⲧⲑⲉⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲁⲃⲣⲁⲁⲙ ⲡⲓϩⲏⲅⲟⲩⲙⲉⲛⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲑⲉⲕⲗⲁ Ϩⲩⲙⲁⲛⲟⲩⲧ Ⲡⲓⲉ̀ⲑⲁⲩϣ ⲡⲓⲡⲣⲉⲥⲃⲩⲧⲉⲣⲟⲥ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲧⲉϫⲓ ⲉ̀ⲧⲉ ⲫⲁⲓ ⲡⲉ ⲫⲟⲣⲉⲕ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲛ̀ⲇⲓⲕⲉⲱⲥ ⲡⲓⲛⲓϣϯ ⲁⲃⲃⲁ Ⲡⲁⲣⲥⲱⲙⲁ ⲡⲓⲣⲉϥⲫⲏϣ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲁⲃⲣⲁⲁⲙ ⲡⲓⲉ̀ⲡⲓⲥⲕⲟⲡⲟⲥ ⲛ̀ⲧⲉ Ⲫⲓⲟⲙ ⲛⲉⲙ Ⲅⲏⲍⲁ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲙ̀ⲡⲁⲧⲣⲓⲁⲣⲭⲏⲥ ⲡⲁⲡⲁ ⲁⲃⲃⲁ Ⲕⲩⲣⲓⲗⲗⲟⲥ ⲡⲓⲙⲁϩⲥⲟⲟⲩ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡⲓⲁⲣⲭⲓⲇⲓⲁⲕⲱⲛ Ϩⲁⲃⲓⲃ Ⲅⲓⲣⲅⲓⲥ ⲡⲓⲣⲉϥϯⲥ̀ⲃⲱ ⳾ ⲛⲉⲙ ⲡ̀ⲭⲟⲣⲟⲥ ⲧⲏⲣϥ…

• Thank You @Minamakar, the second name is St Marouta, a Syriac Monastic Figure. The last name in red is one of St Reweis’s names.
  • edited December 2021
    @Jojo_Hanna @minamakar
    I think Abba Parsoma, Ephrem, and Maruta are all Syriac figures (or probably just Ephrem and Maruta), which is why the Coptic says ⲛⲓⲥⲩⲣⲟⲥ.
    In Fr Abd Al-Massih Salib Al-Mas'oudy Al-Baramousy's 1902 euchologion, where this can be found in, has it written as Ⲛⲉⲙ ⲡⲉⲛⲓⲱⲧ ⲁⲃⲃⲁ Ⲡⲁⲣⲥⲱⲙⲁ ⲛⲉⲙ Ⲉⲫⲣⲉⲙ ⲛⲉⲙ Ⲙⲁⲣⲟⲩⲑⲁ ⲛⲓⲥⲩⲣⲟⲥ: 
    all as one without any dividers/colons. I’m not sure, though, if he is using colons as dividers for the tune or for the names/grammar.
  • edited December 2021
    Abd Al-Massih Salib Al-Mas’oudy Al Baramousy, The Book of the Holy Euchologion, That Is the Book of the Three Anaphoras of St Basil, St Gregory, and St Cyril, and Other Holy Prayers, 1st ed. (Cairo, Ain Shams: Egypt Press, 1618 AM, 1902 AD), 357–61.